2014. július 28., hétfő

Felütés

Álmodozni jó, mitöbb kell is. Ezért is nézegetek lakberendezéssel foglakozó magazinokat, weboldalakat - halomszám. Ha azonban itthonra keresek konkrétan valamit, na akkor már nehezebb a dolgom: csodás, tágas otthonokról készült rengeteg kép és leírás között bújnak meg a mi kis lakásunkra is átültethető részletek. Úgy döntöttem hát, hogy összeszedem ezeket egy helyre.

Panelben lakom és szeretek itt élni. Előző lakásom is panel volt, sőt, panelben nőttem fel. Azokat is szerettem. Az viszont biztos, hogy egy ilyen otthonban jóval nehezebb megvalósítani szárnyaló lakberendezési elképzeléseket, mint egy rugalmasabb beosztású, tágasabb terekkel rendelkező vagy nagyobb belmagasságú lakásban. Mégis, egyrészt szép kihívás, másrészt nem lehetetlen, és nem utolsó sorban igényem van rá. Nyilván nem vagyok ezzel egyedül, ezért jutottam arra, hogy elindítom ezt a blogot. 
  
Alapvetően kis terekre, alacsony belmagasságokra alkalmazható megoldásokról, ötletekről írok majd. Bár a panelekre jellemző zegzugosság enyhíthető falbontással, de egyszerűen nem lehet egy panellakásban annyi falat megszüntetni, hogy kifejezetten tágas termeket kapjunk. A kifejezetten paneleken vagy hasonló adottságú lakásokon túl olyan részleteket is bemutatok itt, amiket ugyan más jellegű otthonokban találtam, de szerintem panelben is jól megállják a helyüket.

Nem vagyok szakmabeli, csak egy lelkes rajongó, így nem is gondolom, hogy ezeken az oldalakon sor kerül majd a spanyolviasz feltalálására, de remélem sikerül egy hasznos, praktikus és szemet gyönyörködtető gyűjteményt létrehoznom nektek, akik panelben vagy más kis lakásban sem akartok lemondani az igényesen stílusos lakberendezésről. Mert igen, LEHET panelben is álomotthon!

Most jöjjön egy kis ízelítő, hogy lássátok, nagyjából mire számíthattok a továbbiakban. Jó nézelődést!















 







Képek forrásai itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...